الرئيسية | لما أكبر شركة إنترنت في مصر "TE Data" يحصل على السيستم بتاعها Hack تبقى مصيبة سودة .. وياريتها جت على كده انما اللي عمل هاك ع السيستم دخل غير إعدادات الراوتر عند معظم الناس خصوصًا راوتر HG532n اللي الشركة بتسلمه للعملاء وبقى متحكم في سرعة الإنترنت وكمان ب

لما أكبر شركة إنترنت في مصر "TE Data" يحصل على السيستم بتاعها Hack تبقى مصيبة سودة .. وياريتها جت على كده انما اللي عمل هاك ع السيستم دخل غير إعدادات الراوتر عند معظم الناس خصوصًا راوتر HG532n اللي الشركة بتسلمه للعملاء وبقى متحكم في سرعة الإنترنت وكمان ب

0
0
رجاء العلم اننا بيوصلنا حوالي 40 سؤال يوميا وللاسف مش بنقدر نرد على كل الناس .. لو وصلنا لحقيقة البوست ده هننشر التصحيح بتاعه , خليك متابعنا , لو فيه أي اضفة تانية اكبتبها هنا :

لما أكبر شركة إنترنت في مصر “TE Data” يحصل على السيستم بتاعها Hack تبقى مصيبة سودة .. وياريتها جت على كده انما اللي عمل هاك ع السيستم دخل غير إعدادات الراوتر عند معظم الناس خصوصًا راوتر HG532n اللي الشركة بتسلمه للعملاء وبقى متحكم في سرعة الإنترنت وكمان بقى بيعمل Reset للراوتر وبعت لكل الأجهزة فايرس عن طريق الـ browse بمجرد ما تفتح أي سايت بيحولك تلقائي على Adfly وه طبعًا علشان يحقق ربح مادي لنفسه.

العجيب بقى في الموضوع ان خدمة العملاء في الشركة كانوا نايمين في البلالا وميعرفوش ان المشكلة عامة! والناس بتوع الـ IT خايفين يبلغوهم وبالتالي مكانوش بيردوا على الناس اليومين اللي فاتوا.. يعني أكبر شركة إنترنت في مصر مش عارفة تحمي عملائها علشان لما بنهاتي بنهاتي في خرا .. وهي دي مصر يا عبلة.

ده كلام البوست بوسمحت ده بجد فعلا و لا فتي ؟

  • You must to post comments
Showing 0 results
Your Answer

Please first to submit.